NatashaRomanoff Benimkileri uyuttum anne saati yapıyorum 😁 Sevdiğiniz/Sevmediğiniz yarışmacılar kimler? Ay inşallah izliyorsunuzdur, iki çift muhabbet edelim 🫠
EndlessLove_ NatashaRomanoff Tanyayı çok seviyorum temiz bir kalbinin olduğuna inanıyorum Sevemediğimse barbaros 😁
honeyybee_ NatashaRomanoff izliyorum ayazla sefayi seviyorum sergeni de seviyordum hemşerim diye ama bu aralar kararsizim
Kucak_esra NatashaRomanoff tanya yi çok beğeniyorum tolga da güzel yarışmacı sakin saygılı birde gamzeyi de begeniyorum erayi hiç sevmiyorum ya
Kurabiye_123 NatashaRomanoff alican , ayaz , barbaros , sefa bunları seviyorum. Elenenlerden Güzide, mert’i severdim. Dilara , tahsin, sergen hiç sevmiyorum hele sergen sanki yarışma onun bi haller saygısızlık yapmalar.
NatashaRomanoff EndlessLove_ Tanya sinsi bence yaa Dilara’yla kanka bi kere Barbaros’ta memleketlim ama sevmiyorum onu da
Civcivim12 NatashaRomanoff siz televizyon izlemeye fırsat bula biliyor musunuz ben hiç izlemiyorum EndlessLove_ Oanne Oanne BalkizimBaloglum2 perikizii
BalkizimBaloglum2 Ben vakit oldukça izliyorum sevdiğim kismini bos birakayim sevmediğim sergen dilara tahsin asiri antipatik defikoducu kendini beğenmiş ukala geliyorlar bana
Ayfa1608 Tanyanın konuşması çok tatlı. Tolga nın yemekleri güzel Tahsin tipi konuşması yalaklığıyla öggggkkkk
NatashaRomanoff Ayfa1608 Tolga çok çok çok olgun maşallah 🧿 Yalnız dünkü bölümü izlediniz mi bilmiyorum Tahsin dedesinin yediği bi yemeği yaptı çok güldüm ona 😂
NatashaRomanoff honeyybee_ Geçen sezonun son zamanları Ayaz’a karşı soğumuştum ama bu sene efendiliğine devam ediyo inşallah böyle devam eder. Ama Sergen aşırı ergen davranıyo bu sene
Crnur honeyybee_ aynı fikirdeyim kendi sezonunda sergeni tutuyorduk ama bu sene üslubu çok yersiz geliyor tekirdağlıyım ben de siz nerden
NatashaRomanoff Kucak_esra Gamze’ye yaptıkları zorbalığın haddi hesabı yok. Şeflerden sadece Somer Şef çok şeffaf konuştu helal olsun
NatashaRomanoff Kurabiye_123 Bu arada sanki bu sene bi gevşeklik var genel olarak. Elenenlerde bence hepsi kendileri bilerek gittiler 🤔
EndlessLove_ NatashaRomanoff ben denk gelmedim sanırım geçen ağlıyordu arkadaşlarım potaya gidecek diye. Dilara ‘benden intikam almışsındır artık ’ dedi Tanya da inan içimde öyle bişey yok dedi sarıldı falan 😃 burçlarla da alâkalı olabilir belki kimi kiminin hoşuna gider çeker kimi kimini görür görmez bi anlaşamaz sevemez falan 😃 belki öyle bişeydir 🤷🏻♀️
NatashaRomanoff saribez Tolga başka bir boyut zaten çok olgun. Geçen sene de aynıydı bu sene de aynı. Çok karakterli 👌🏻