minipanda Dogum yapalı 1 hafta oldu sütümü sagiyorum 3 saatte bir 25 cc cikiyor hep ,ne yapabilirim ,tecrubesi olanlar yazarsa sevinirim sizin sut miktarıniz nasildi nasil cogalttiniz
Limonn minipanda benim azdı mama meme şeklinde ilerledik bir yaşına kadar bir yaşında mama kestik olduğu kadar emdi o kadar şey yedim içtim etkilemedi sadece uykumu alıp moralim iyiyken cok oluyordu o yüzden kendini kasma rahat ol sutum artsın diye düşünüp yeme rahat ol ve uyuyabiliyorsan uyu 🧚🏻♀️
Mooms minipanda Fırsat buldukça uyuyup dinlenin, bol su için, bestlak damla işe yarıyor, tahin pekmez, tahin helvası yiyin ve en önemlisi stresten uzak durmaya çalışın emzireceğinize ve sütünüzün yeteceğine kendinizi inandırın 🌺
beyzacmvrc minipanda dereotu ye canım müthiş faydasını gördüm. Semizotu falan da çok yedim ben Bol su iç tahin helvası, tahin pekmez bunlar da etki eder. Birde dünden beri aşure yedim felaket süt yaptı Ama.icinde buğday nohut fasulye var yani gaz yapan şeyler önceden ıslatıp çok iyi haslamak lazım ki gaz olmasın bebeğe. Bizde sıkıntı olmadi Bulgur pilavı soğan da iyi sut yapıyor ama gaz da yapar bebeğin çok gazlı ise tüketme bunları yinede istersen Dut kurusu çayı da çok iyi. Kuru incir de öyle. Süt de gaz yapar ama incir uyutmasi tatlısı yapabilirsin kuru incir ile buda güzel süt yapanlardan.