Nurztekin arkadaslar 4 aylık bebeğim var demir ilacı kullanıyoruz ferro . bugun yemyeşil kaka yaptı panik yaptım doktoruma soracagım yarın ama acaba demir ilacını ilk kullandıgınız zaman yeşil kaka yaptı mı bebişleriniz? internette demir ilacındadır diyo emin olamadım
Janss Nurztekin Anne kullanırken emzirdiğinden dolayı da olabiliyor . Bebekte yeşil/siyaha dönük kaka da normal , demir ilacından kaynaklıdır .
deletedmom173 Nurztekin bu ilaçları kullanmak zorunda mıyız? Neye göre veriliyor alerjisi varmıdır? Yok mudur? Şimdiki bebekleri iyice ilaca bağladılar bebeğin vücudunun ihtiyacı varmıdır? Bilinmez ben kullanma taraftarı değilim önceki insanlar nasıl sağlam kalmışlar bebeklerimizi çürük yetiştiriyoruz çok yakın bir hemşire tanıdığım var kesinlikle kullanma bende kullanmadım oğlum içim Dedi maşallahı var şimdi 3 yaşında
Nurztekin Oslemm Janss [bilinmeyen] deletedmom4842 teşekkür ederim arkadaslar hepinize içimi rahatlattınız 😊
Brc12 Nurztekin MomOfKoala benm bebeğimde 4 buçuk aylık doktorum o acıkınca kalkar kaldırma dedi ama çok uzun ara verdiğim için sütüm azaldı ve süt en çok gece artış sağladığından gece bir kerede olsa emzirmek gerekir hem sütun azalmasin hem bebeğin sabah çok erken uyanmasn sağlık ocağında hemsirem gece kaldr yoksa snra sütüm yok diye gelirsin bana dedi ve gerçekten öyle oldu emzirmeni tavsiye ederm nacizane.
Nurztekin deletedmom173 bugun dpktorumla konustum bebeğimin kan dan damlasını tolere edemediğini vermemem gerektiğini söyledi cunku bebeğim hem yeşil yapıyo hemde kabiz olmustu
Nurztekin deletedmom173 ya ama onda da anemi oluyo dıyo doktorlar mecbur kullanacakson diyo ha biz kullandık mı bebeklen bilmiyorum valla sımdı hersey değişmiş surekli ilaç öneryolar
Can Nurztekin merhabalar sorum olacaktı size ferro ilacını kullandıktan sonra bebeğimin kakası kına yeşili oldu acaba ondan mi sizde de ayni etki yarattı mi bir de acayip pis kokuyor doktora gittiniz mi ne dedi
Nurztekin Can evet yeşil kaka yaptı ce gecmedi bir türlü bende doktoruma gittim bana bebeğimin kan damlasını tolere edemediğini yani benim bebeğim için erken oldugunu bir ay sonra tekrar deneyelim simdi bırak kan damlasını dedi
GHSU Nurztekin aynı durumu bizde yaşıyoruz kına yeşili yapıyor kızım ağlarken katıldığı için doktorumuz demir eksikliğinden olabileceğini düşünüp 3 buçuk aylıkken verdi ferrumu bize 21 kasımda randevumuz var bende bildirecem kaka rengini doktorumuza ama ilaç yapıyormuş prospektüsünü okudum bende