D1234 Kaç gündür idrar yapınca ağrım var sürekli geliyormuş hissi de var peçeteye silince turuncu leke oluyor cuma gününe randevu aldım bekliyorum gidicem
Elika00 D1234 evet canım idrar yolu enfeksiyonu muhtemelen. Böbreklerinde ağrı varsa kum döküyor da olabilirsin
Cennet70 D1234 merhaba canım bunun için nioli yağı duymuştum iç camasırs bir kaç damla damlatmak gerekiyormuş çok faydalıymış bir arastır istersen
D1234 Elika00 yok başka sıkıntım sadece idrar yapınca yanıyor ağrıyor vajinaya kadar ağrıyı hissediyorum
D1234 Birde kan tahlili de yapıyorlarmı gitmişken kan idrar tahlili vermek istiyorum çoktandır baktırmadim