Bebeğim 6 gün sonra tam 5 aylık olacak 4 gündür özellikle geceleri uykuya cok direniyor. Gözlerinden uyku akıyor ama uyumamak için elinden geleni yapıyo ve çok ağlıyo saatlerce uyutmaya çalışıyorum 20 dk da geri kalkıyor. Geceleri uykusu düzenliydi tüm düzen bozuldu 3e kadar ağlayıp 20 dk sonra geri uyanıp yine ağlıyor bu böyle sabaha kadar devam ediyor. Yatağında da yatmıyor yerde minderde yatıyorum. Gecici bir durum değil mi, yine atak haftası değil mi ?