Fyzannesi Bebeğim 11 aylık gece çok uyanıyor yaaa 😤 emmek için . Gece uyumadan mama ver dediler hipp markasının gece mamasını falan aldım istemedi yemek . Napbilriim ? Sizler neler yapıyorsunuz gece yatmadan yediriyor musunuz bi şeyler ?