Doğum yapalı 2 ay oldu doğum yaptıktan 1 hafta sonra tek hasteneye gittim kendim için dikişlerime bakılmıştı daha da gel falan denmedi ilişkiye henüz girmeye korkuyorum sence gitmem gerekiyor mu herkes gitmene gerek yok diyor ilk ilişkide ağrın okur sonra geçer dediler doğru mu kontrole gitmeden ilişkiye gşrebilirmiyşm korkum var çünkü her ikisindnde korkuyorum