Anneolmak93 Merhaba ben psikiyatri ye gitmek istiyorum emziryorum 4 aylık kızm var emzirirken kullanabilir mi en düşük doz bile süte geçebiliyormuş tecrübeli annelerden yardım istiyorum kullanan varmı
Mrltz Anneolmak93 kullanamazsın Canım,kullansan bile çok çok az dozda verir psikiyatr o da etki etmez zaten..Evet süte geçer ki zaten normal ilaç bile alamıyoruz..
Yaseminsaribas Anneolmak93 doktorunuza danışmalısınız mesela geçen ben antibiyotik kullandım ve geçmeyeceğini sorun olmayacağını söylemişti