defnegynk 5 sene önce ilk Oğlumda da sezeryan olmuştum ve onda doğumdan sonra bel ağrısı baya bi vardı sonradan geçmişti fakat o genel oldu, şimdiki doğumumda belden uyuşturdular gene belim çok felaket ağrıyor iğneden mi değil bi orasını bilemem çünkü ilk doğumumda genelde ve Ozaman da ağrıtmıştı