krtglucnar_ Bugün bebeğimin 4 aylık aşısı yapıldı sabah bişey yoktu öğlen vs ama şuan ateşi 37.5 yaşayan mutlaka vardır ne yapmam lazım
Minikkopya krtglucnar_ genelde 1 çay kaşığı calpol önerilir ama ebe yada doktoruna danışmadan vermeyin.
Ktiryaki krtglucnar_ bir gün banyo yasağınız olması gerekiyor duş aldiramazsiniz koltuğunun altına 5 sn tutup çekecek şekilde bezi ıslatıp koyun bu şekilde tekrarlayin . 37.5 da çok yüksek değil calpol vermeyin yükselirse baktınız dusuremediniz o zaman verin
Minikkopya krtglucnar_ aşıdan snra eper ateş cıkarsa yada huzursuzluk olursa calpol verilir.en başta ne olur ne olmaz ben şşmdiden vereyim seklinde vermek cok yanlış. Ama 37.5 cok yüksek değil takip edşn kolaltı ve altına ıslak bez koyun. Banyo yasağı yoksa ılık duş aldırın
Havvanur43 Bizim de bebeğimiz ateslenmisti doktorumuz üstünü soyun sadece zıbın kalsın üstünde bir kaç dakika balkonda bekleyin demişti çok işe yarıyordu hala da yaparız öyle oldukça geçmiş olsun bebeğiniz bı an önce atlatır inşallah