Doktorum kesinlikle önermedi ama ben salak gidip taktırdım. Sonuç 4 ay boyunca hasta beziyle gezdirecek şekilde bitmeyen kanama ve deli gibi 4 ay baş ağrısı da yanında bonus..4 ay oldu hemen gidip çımarttırdım salak gibi hem takmaya hem çıkartmaya bi dünya da para bayıldım.. çıkarttıralı 6-7 ay oluyo hala adetim normale dönmedi..hiç memnun olan da duymadım ğstelik ya 3 sene boyunca kanama görüyosun aralıksız., ya 3 sene hiç adet olmuyosun..