Merhaba kızlar
bebeğim 7 aylık 4. aydan beri uyuz hastalıpı ile uğraşıyoruz tam bitti dediğim an tekrar öıkıyor meydana
sante plus ve anti skap denedim evde ütğlenmeyen bişi kalmadı vakumlayım yastık yorganda beklettim yok arkadaş bitiyor 4 5 gün sonra telrar biryerler fırtlıyor bebek oldugundan el ayak agıza gıdıyor ilaçlaması ayrı zor hergun açrşaf torgan yastım yıka ütüle ayrı eziıyet yaşayan ve çözümğ olan varmı artık cidden dayanamayacak hala geldim çok yoruldumm
lütfen gerçekten demenmiş iyileştirir dediğiniz bir ilaç krem doktor varsa öneriri misiniz