Kızlar merhaba 3 ay 4 günlük kizimi 4 gün önce rota asisi yaptırdık ağızdan alınan bir asi olduğu için sorduğumda yan etki yapmaz dendi aşıyı yaptık öğlen uykusu uyumamaya başladı meme +mama destekliyiz 4 gündür asla memeyi tutmadı çığlık atıyor bağırıyor mamasını veriyorum diliyle biberounun ucunu itiyor azcık içtikten sonra huysuzlasti uyuduğunda öğlenleri 3 saat uyur bende ev işi yapar yemek yapardım şuan hiç bisey yapamıyorum mamayi istemediğini düşündüm olabilirmiş acaba masadan falan mı sıkıldı tadını beğenmiyor olabilirmi benim gibi olanlar lütfen yardımcı olurmusunuz ne yapmam gerekiyor mama olarak şuan sma optiro kullanıyoruz kilo aldirmamis çok az kilo almış ilk başta aptamil kullandık fışkıracak kusuyordu sonra aptamil prosyneo oda gaz yaptı şimdide sma en iyisi bu ne gaz yapıyor ne başka bisey ama neden kilo almamış onuda ayrı taktım kafaya 3 ay atağı olabilirmiş sizce hangisi ne yapmalıyım bu durumda şimdiden teşekkürler yorumlarınız