Senorita Kızlar arkadaşım için soruyorum Benim her iki hamileliğimde göğüs hassasiyyeti, kasık ağrım oluyordu. Kendisinin 5 gün gecikmesi var, belirti 0 hamilelik olma ihtimali var mı?
ENAU Senorita benim öyle oldu.son ay hamileyim dedim nerdeyse.sadece bir iki gün adet ağrısı gibi geldi geçti o kadar.korkuyordum bi şey mi oldu niye hiç belirtim yok diye 😅
senaatuncc Senorita Kızımda 0 belirti ile reglimin 3 gün geçmesi üzerine test yapmıştım. Ama içime doğuyordu belirtim olmamasına rağmen emindim hamile olduğumdan öyle de oldu çok güzel olmuş iyi ki olmuş 😄😄😄
ZeynepOzcan Senorita 💆🏻♀️ aşkım ona söyler misin en net cevabı testten alacağını, korkunun ecele faydası yok
Senorita Ysgl26 benim 1 günüm geçse patlarım test yapmazsam, söyledim yap diye 2 çocuğu var birisi daha 3 aylık
Ysgl26 Senorita 5 yıl boyunca tedavilerle ameliyatlarla hamile kalmayınca umudu kesmiştim nasılsa yok hep gecikiyo adetim diye ondan önemsemedim 😅 bi anda iki çizgi görünce ben şok tabi