1anneyimben Biz de bir gece fototerapi gördük, değerimiz düştü. Sonra tekrar çıktı. Şimdi tekrar düşüşte. 🙏🏻 Gerçekten çok zormuş. Lohusa psikolojisi yaşayabileceğimi hiç düşünmemiştim ama bu sarılık resmen beni sürekli olarak ağlamaya itiyor. Uyanmıyor ağlıyorum, uyandığında uyumuyor yine ağlıyorum. Yeterli besleyemiyorum diye ağlıyorum. 🙄 Ay çok fena. 9 ay tek sorun çıkmadan geçti, bu halimi ben bile garipsiyorum.