Ddmddm evet malesf vardı burundan çok kötü geliyordu o hırıltı biraz serın olsun biraz soğuk olsun hırıltı geri gelirdi kışta doğdu bebeğim tam yaza gecene kadar hırıltıda burun akıntsıda devam etti yapılacak şeyleri yapıyorsunuz o aylarda pek müdahale edilemiyor zaten ilaç antibiyotik vermzler