Iremzynepelif Kızım 2 yaşına girecek 2 ay sonra süreli emmek istiyor bana niye biraktirmadin bu zamana kadar demeyin benim çocuğum çok zor Bi cocuk yemek yemrkde istemiyor çok huzursuz
yuhumgeliy Iremzynepelif neden niye bıraktırmadın desinler ki zaten normal emzirme yaşı 2 yaş. Bende emziriyorum hala 22 aylık olacak 10 gün sonra 2 yaşında sabır taşıyla bırakacağım