Kizlar 17 günlük bebeğim var. Benim göğsümün ucu yoktu ilk 14 gün silikon başlıkla emzirdim. Son üç gündür başlıksiz veriyorum ama çok acıyor yara da oldu😑Lansinoh krem aldım ama sanki acıyan yara değil de memenin kendisi gibi geliyo. Sizce ne yapmalıyım nasıl geçer bu ağrılar