Kızlar 6 gün oldu memeden keseli hiçbir şekilde emzirmiyorum tek göğsün sert ağrıyor hala ama diğeri çok felaket uç kısmında dokununca şişlikler var damarlar tıkandı diye düşünüyorum el suremiyorum dokunamiuorum bile memeden kesme süreciniz nasıldı bende olanlar normal mi bilgi verir misiniz ?