eylulcakir Gulsen-011 üzüldüm gerçekten sağlıkçı aile de böyle yaparsa halka neyi anlatacağız tabi yapacak bir şey yok neticede ortada hasta bir çocuk var elimizden geleni yaparız inşallah
Gulsen-011 eylulcakir öyle tabiki. Ama insanın aklına gelmiyor bazen. Bende sağlıkçıyım ve testi yaptırmak brnimde aklıma gelmedi
elifcicek_07 eylulcakir bunu yazmaya elim varmadı yemin ederim taşlarlar diye yaa tamam 10-15 yaşında konulmuş bir teşhis olsa neyse ama yaa yaptırın şu testi işte şimdi kime üzülelim yazık perişan olmuş anneye mi acılar içinde ki çocuğa mı. Acil şifa bulsun inşallah hepsi de küçük küçük bebekler ya yazık
Gulsen-011 Sma nın çaresi var. Aziz aliye çare olabiliriz. Hepimiz anneyiz rabbim kimseye evlat acısı yaşatmasın. Aziz aliyi kaybetmeyelim. Lütfen yardım edin 🙏🏻🙏🏻
Gulsen-011 Aziz alinin sesi olun,elinden tutun 🙏🏻🙏🏻 O daha 4,5 aylık bir bebek. Anne babasının ellerinden kayıp gitmesin
2lokum_moms Gulsen-011 Allahım şifa versin inşallah kurtulur şifaya kavuşur inşallah miniğimiz Allahım tüm şifa bekleyen bebeklere şifa versin 🤲🤲😭
Gulsen-011 Esraemir34 @eylulcakir @Susikoo merhaba rica etsem yardımlarınızın dekontunu bana yada azizaliyeumutol sayfasına gönderir misiniz? Sebebi şu; bağış yaptığınız banka hesabı valilik onaylı ve herhangi bir yolsuzluk olmasın diye ailelerin bile girmesi yasak. Gerekli olan para toplanınca otomatik olarak tedavi yapılacak hastaneye aktarılıyor. Yani anne baba ne kadar bağış toplandı yada ne kadar kaldı bilemiyorlar. Attığımız dekontlarla hesaplama yapıyorlar. Teşekkür ederim şimdiden🙏🏻