Gyagiz Merhabalar kabin boy bebek arabası almak istiyorum, elinde olup satmak isteyen ya da uygun fiyatlı kullanıp memnun Kalıptamarka önerebilecek olan var mı
1_prens_annesi Gyagiz Ben iki ay önce 4 baby drone kabin boy bebek arabası aldım hem uygun hem de kullanışlı az önce bi posta daha yazdım araştırabilirsiniz