NehirK10 merhaba kızlar nasıl emziriyorsunuz? Her seferinde sadece bir memeyi mi veriyorsunuz yoksa iki memeyi birden mi veriyorsunuz? doğru yol hangisi ve bir sonraki emzirmeye daha önce bitirdiğiniz memeden mi başlıyorsunuz?
tekbasimabakiyorum NehirK10 doğru olanı üç saat bir memeyi vermek, diğer üç saat diğer memeyi. Ama bu ilk üç ay için geçerli
Balevlatsahibi NehirK10 benim bebeğim yedi ayı geçti sol memeyi daha çok seviyor sağ memeyi gece uykuda emiyor sağ memeyi gündüz verdiğimde oyun oynuyor ağzına alıp alıp bırakıyor ama sol memeyi uzun uzun emiyor bende artık uykulu ve uykusunda sağ meme diğer zamanlar sol meme veriyorum
Madamehappyyyyy NehirK10 sırası ile emiyor ilk sağ emdiyse sonra ki saat sol emziriyorum bazen ikisini de emiyor o zaman hangisi daha ağır dolu ise onu emziriyorum,
tekbasimabakiyorum NehirK10 ben bir gün birini bir gün birini veriyorum, emzirme eğitimde öyle demişlerdi. Ama siz yine de doktorunuza sorun isterseniz
tekbasimabakiyorum Madamehappyyyyy yok şişmiyor beşinci ayda şişme olayı bitti, bebek ne kadar emiyorsa o kadar üretiyor fazla süt üremiyor artık bende