AlpEge04-01 canım kendini strese sokma oluyor maalesef böyle şeyler 3 aylıkkken 1 ay süren bi red yaşadık sepet gibi kolumun altına alıp, üstüne yatarak, o uyurken ya da gözlerini kapatarak emziriyordum biberon gibi başka bi seçenek sunma binerondan çekiş memeye göre kolay olduğu için daha çok reddedebilir. Süt +ek gıda düzenini de bebeğine göre yap mesela benim kızım 3 4 saate bir besleniyor ben sabah uyanınca emziriyorum 1.5 2 saat sonra kahvaltı, 2 saat sonra ara öğün sonra uyku, uyanınca emziriyorum 1 saat sonra çorba + meyve, 2 saat sonra akşam yemeği 1 saat sonra emziriyorum yarım saat sonra gece uykusu şeklinde. Sende uyku daha çok olduğu için mesela uyanınca emzir sonra kahvaltı sonra uyut uyanınca emzir sonra ara öğün sonra uyut uyanınca emzir sonra akşam yemeği gibi düzenle. Kendini strese sokma zamanla düzene gire yeni başladığın için olıyo böyle