Kızlar iyi geceler minnoşum biraz ateşleniyor dün geceden beri🥺 üstünde tek zıbın var.uyuyor. Şimdi ateşi 37.7 ıslak bez sürsem uyanıyo. Gündüz 39olunca calpol içirdim ama şimdi ne yapsam bilemedim camı açtım oday serinlik gelsin diye başka bi şey aklıma gelmedi. Calpol versem mi bi daha🥺