Kızlar merhaba,
Bebeğim 17 aylık üst üste diş çıkardığı bi dönemdeyiz . Şimdiye kadar hep geceleri, sıkıntısı olmasa bile emmek için sürekli uyanan bi bebekti. Son aylarda daha da arttı dişlerden ve bazı geceler geri uyutamıyorum 1-2 saat bazen oturuyoruz. Gece emmesini kesmek istiyorum diş ağrısından dolayı ağladığında sakinleştiriyor onu erteliyorum bu sebepten dolayı ne zaman bitiyor bu ya bu diş durumları geceleri kesintisiz uyuduğunu göremeyecek miyim? En azından 2-3 saatte bir kalksın valla razıyım 1,5 senedir annemin memesinden emdiğim süt burnumdan geldi 🥵