Merhaba . İki gündür oğluma tuvalet eğitimi veriyorum çişi gelince söylüyor alaturka tuvalete çömeliyor hatta suyu açıp su döküyor sözde çişine bye bye yapıyo, fakat tuvalete gidince maximum üç beş damla yapıyor veya hiç yapmıyor. Tuvaletten çıkınca da yerlere ayaktayken işiyor . Bu durum ne zaman düzelir?
Ayrıca En son cumartesi günü kaka yaptı bezliyken. Henüz kakada yapmadı. Kaka yapsın diye mercimek çorbası yaptım ama pek içmedi, kayısı bi iki ısırık aldı yemedi, yemekte çok yemiyor bu ara sıvı şeyler tüketiyor. Asla kızmıyorum tepki vermiyorum yerlere yapınca gayet sakinim bu süreçte ama gün içerisinde çok tuvalete gitmek istiyor yoruluyorum haliyle.. Lütfen bana yalnız olmadığımı söyleyip yol gösterin, gecede asla bez takmıyorum oğluma, normal mi bu süreç ne zaman rayına oturur bu eğitim ?