hemsire-anne- Kızlar bebeğim 6 günlük bugün kontrole götürdük tsh 17 cıktı yüksekmis 2 gun sonra yne kan vermek için cagırdı eger dusmezse endokrine sevk edecekmis var mı böyle bi durumla karsılasan cok korkyrm ya 😔
Aselhuma41 hemsire-anne- benim öyleydi oda tesadüf ortaya çıktı şimdi ilaç kullanıyoruz 4 aylık olduk
Arvenim hemsire-anne- bizim sarılık geçmediği için bakılmıştı. Tsh her hafta kontrol edildi. Endokrin uzmanına gözüktük. 1. Ayda normal değerdeydi takipte kalalım denildi. 2. Ayda yine normal çıkınca takipten çıkarttılar 1. Senede tekrar bakılacak
Sibtug hemsire-anne- bizim de öyleydi 2. Ye alındığında normal çıktı değeri. Doktorumuz sağlıkocağında doğru alamayabiliyolar demişti şimdi 15 aylığız çok şükür bişey yok
Baharyavuzzz Aselhuma41 bizimkide 8 çıktı bebeğim mama ile beslenmesine rağmen kilo alamıyor ve yutkunurken zorlanıyor bunun tsh yüksekliği ile bir alakası olabilir mi
Aselhuma41 hemsire-anne- bizim hastane birim değerine göre 35 çıktı onlarınki 5 li mi 10 lumu ne basamak olarak sonra doktor hiç tekrar demeden ilaca başladı bir hafta sonra endokrine gittik değer düşmemiş bu sefer daha da yükselmişti ilacı tama geçirdiler şimdi normal seviyeye düştü inşallah bu ayki kontrolde de doktor ilacınızı keser sizde isterseniz endokrine müracaat edin en azından kanı tekrarlarken tiroid us vs ister hepsi bir arada çıkar
Vldn0212 Aselhuma41 siz ilacı içirirken tüm olarak vermiyor muydunuz ilk başta. Biz direk olarak tam ilaç olarak başladık ama değerimiz 400 dü. On gün sonraya randevu verdi inşaallah düşmüştür
Roza28 Bu tarz durumlarda genellikle ikincisi normal çıkıyor ama canınızı sıkmayın tersi olsa da. Çaresiz değilsiniz.
Alaz88828 Bizimde topuk kanında yüksek cıktı 3 kere topuk kanı alındı sonra hastanede 1 kete kan verdik her alındığında düşüyordu en son 4 olmustu 5 in altı normal olarak kabul ediliyor hamilelikte anneden bebeğe gecen hormonlardanda olabiliyomuş
Aselhuma41 hemsire-anne- inşallah ama bir tekrarla bırakmayın arada kontrol ettirin hatta deidgim gibi yapabiliyor iseniz direk çocuk endokrinden diğer kontrolünü yaptırın
Aselhuma41 Baharyavuzzz çok özür diliyorum cevap veremedigim için ama bir endokrin doktoruda görürse iyi olur değer 8 bazen ikinci bakılan normalde çıkabiliyor arada kontrol edilmesi gerekiyor
Baharyavuzzz Sibtug bizimkide 4.5 aylık tsh değeri 8 çıktı ama T4 normal seyrediyor bebeğim mama ile beslenmesine rağmen kilo alamıyor ve yutkunurken zorlanıyor bunun tsh yüksekliği ile bir alakası olabilir mi
Sibtug Baharyavuzzz hiç bilmiyorum inanın doktorunuza ya da sağlıkocağında danışsanız daha doğru olur 🌸