birmelekannesi0 1 yaş kontrolunde kan tahlilleri iyi çıktı bir sıkıntı vs yoktu ocean 600 luk d vitaminine geçin dedi balık yağı önermedi kan damlası içinde birşey demedi acaba vitaminlere ne kadar devam edeceğim o konuda bir fikrim yok size doktorlarınız bir süre dedi mi
ebrudelibasan Bizde kan testi verdik sonuçlarımız iyi çıktı doktorumuz artık vitaminleri kesebilirsiniz dedi d vitamini de kış aylarda 1 ,2 damla olarak verebileceğimi söyledi
Cennet70 ebrudelibasan merhaba konuyla alakasız ama fikrinizi almak istedim hangi kan damlasını kullanıyorsunuz ve kav damla aç tok nasıl veriyorsunuz? Bir de kan için herhangi bir besin kullanıyor musunuz 2 kez tahlil yaptırdık ikisindede kanı eksik çıktı o yüzden sormak istedim kusura bakmayın bu arada 1 yaş 9 günlük
ebrudelibasan Ben bestiron kullandım başından beri kilo başı 2 damla verdim genelde tok olmasına dikkat ettim hiç eksiklik çıkmadı her gün düzenli olarak kullandım