gzmdmrts benim bebeğim 10 aylik.son iki aydır hiç almıyor. 8 ayda da 100 küsür gr falan almıştı.ama benim bebeğim mama içmez biberon tutmaz, ek gıda da zorla.kusmasi var.istahiz.bemde biraz toparlansın istiyorum.burda durayım.belki tarif veren annler olur