ElisaMom_ Kızlar benim kızım 14 aylık ve saçları çok dökülmeye başladı ilk zamanlar döktü ana saçlarını ama şimdi tekrar başladı sebebi ne acaba,doktor randevusu bekliyorum gittiğimde sorucam ama başına gelen varsa rica etsem bilgilendirirmisiniz beni.
ElisaMom_ EslemS kaç aylık oglun canım dün doktora götürdüm tahlil falan verdik bide troitlerine bakacaklar onun içinde tahlil verdik pazartesi sonuçlar çıkacak umarım bişey çıkmaz ya
EslemS ElisaMom_ kızım 2 buçuk yaşında bende salı günü doktora goturcem saçlarını taradigim zaman baya dökülüyor
ElisaMom_ EslemS tabiki ederim büyük ihtimalle vitaminsizlikten olabiliyormuş öyle diyorlar ama yinede emin olmakta fayda var
ElisaMom_ EslemS aynen öyle ya benim içim içimi yor ama eminim ya bence vitamin eksikliğidir, umuyorum başka bişey olmasin
ElisaMom_ EslemS canım az önce sağlık ocağına gittim çünkü hastanedeki doktor bana düzgün bilgi vermedi saglikocagindaki doktorunuz baktı sonuçlara gayet temiz dedi sadece b12 eksik dedi şurup yazdı ekmek hamur işi tukettir dedi dengeler demişti bilgin olsun
EslemS ElisaMom_ çok şükür çok sevindim darısı bizim başımıza inşallah yarında biz gidcez günlük 10 15 saç teli dokuluyomuydu canim
ElisaMom_ EslemS çok teşekkür ederim kuzum,dökülüyordu her elimi atmamla saç geliyordu elime halada öyle doktor hamur işi tukettir dedi şurup verdi onu düzenli kullanicam ama ben yine bı uzmana götürücem ya