Eskiden saçlarım o kadar hızlı uzar ve ışıl ışıl parlardı ki.. sürekli herkesin yanında söyler dururdum. Geçen sene kasım ayında komşumuza saçımı kestirdim. Eli mi ağırdır uğursuz mudur nedir bilmiyorum saçım uzamıyo ve semsert😤😫 zeytinyağı sürüyorum bakım yağları sürüyorum, evdeyim sürekli ısı kullanmıyorum ayrıca hayatımda hiç saçımı boyatmadım ama buna rağmen resmen saçlarım bana küstü🥺 çok üzgünüm ya acaba saçımı kestirirken regl falan mıydım hatırlamıyorum. Birdaha mı kestirsem sizce daha hızlı uzar mı acaba