Filiz26 Kızlar hamileyim 6 aylık şehir hastanesinde ali alhana gidiyordum ama 3 aylık izne ayrılmış, şimdi kime gideceğimi bilmiyorum hasan talaya gittim ama pek memnun kalmadım, Bi fikir verin ya hangi doktor ıyı ☹️
Muyesser Yanlış anlamadıysam Eskişehir galiba. Tuğba yuvanç hüseyin yuvanç Yusuf Öztürk Mustafa kocar özge isminde bir bayan doktor vardı bunlar en çok tavsiye edilen doktorlar şehir hastanesinde tıp fakültesine gitmek isterseniz Hüseyin ethan Mete var Prof bunlar benim bildiğim iyi doktorlar
Esma_bahar Yusuf ozturk doktorumdu gereksiz muhabbetlere girmez sakindir isini iyi yapan bi doktor. Ben memnun kalmıştımm
Ayse2695 Ben 1 ay once dogum yaptim doktorum özge şahin yasardı kontrollerime ona gidiyordum sakin ilgili bi doktor eger planlı bi sezaryan olucaksa doktor secmeniz onemlı dogumumu hasan talay yapti yani hangi doktor gorevli oluyorsa dogum yapicaginiz gun o doktor giriyor sezaryan dogumlarina normal dogumlari zaten ebeler yaptiriyor Takip icinde yusuf bey özge hanim tugba yuvanc cok iyi ama randevu bulmak biraz zor oguz yuvancta ayni sekilde