Slm hanımlar 7 gün önce erken doğum yaptım bebeğim küvezde bugün emzirmek için çağırdılar iki defadır emziriyorum emiyor yarın taburcuyuz inşallah bu bı hafta çok yıprattı beni Rabb’im bütün prematüre bebek annellerine sabır versin çok zor bı süreç çünkü