Bebeğim 4 ay 22 günlük. Bu ara aşırı huzursuz eskiden böyle değildi. Geceleri 1 buçuk saat arayla uyanıyor emzirmeden uyutamıyorum. Sütüm mü yetmiyor acaba diye düşündüm ama emzirdikten sonra göğsümü sıkıyorum ve süt sızıyor hala. Şuana kadar hiç mama takviyesi almadı ama belki artık gece uykusundan önce mama mı vermeliyim bilmiyorum. Eskiden 3 saatte bir uyanan bebek şimdi neden 1 buçuk saat sonra uyanır ve emmeden sakinleşmez bilemiyorum 🙇🏼♀️ gündüz de aynı ne uyku düzeni var ne de sakinliği sürekli mızmız huzursuz bir bebek oldu. Benzer durumlar yaşayanınız vardır belki