Hiç covid geçirmedim, gayet de iri yarı bir insanım. Hamileliğimin 6. Ayından sonra tabiri caizse öküz gibi yemeye başladım isrifralar azalınca kızım 2890 gram doğdu. Neredeyse 100 kilo civarı doğum yapmıştım minyon gibi duruyordu ama zamanla toparladı şu an boyu da kilosu da normal seviyede herhangi bir gelişim sorunu yok. 8 aylık olduk ek gıda inişli çıkışlı ama birçok bebekte öyle. Her zaman doğum kilosuna takılmayın ben 2100 gram doğmuşum şimdi gayet iri yarı bir kadınım