Hilalck Sol gögsümü emzirince gazını cıkarınca azıcık agzından geliyor fakat sağ gögsümü emzirp gazını cıkarırken baya kusuyor hatta nerdeyse hepsi geliyor böyle olan var mı neden oluyordur acaba?