Aile yardımı normalde 1450 tl alıyorduk şimdi 1200 tl olmuş faturalara bile yetmiyor 2 çocuk bez yeme içme giyme kocam olacak adamda işsiz iş arıyor bulamıyor bi kaç gün sonra şehir dışına gidecek hani zam yapılacaktı gerçekten lanet gelsin şu devlete heleki oturdukları yerden para kazanan milletvekilleri warya acayip nefret ediyorum Allah yedirmesin hak etmeyene