Ecemnurmom Kızlar arada bi sanki ağrı giriyor böyle cekliyor gibi oluyor neden oluyor sebebin bilen varmi
Hellloooo Ecemnurmom kaç haftalıksın? Ben peşpeşe gebe kaldım hep 3.gebeliğimde çok çektim eski sezaryan ağrısını sebebide göbeğim büyüdükçe dikişlerim gerildi bu yüzden perinatoloji takipliydim normal kadın doğuma gitmiyordum