Kızlar 2 aylık oğlum cumartesi pazar ve pazartesi günleri sürekli huysuz diğer günler normal gibi yine huysuz ama krizlere girmiyor. Gazını da çıkartıyor aslında ama sürekli kendini sıkıyor sürekli meme istiyor ama memeye gelincede kavga ediyor ağlıyor reflüsü vardı biraz ar mama veriyorum onu da az az kusuyor ama bence kusması da kendini sıkmasından dolayı ağladığı günler daha fazla kusuyor ve beslendikten sonra biraz hırıltısı oluyor kusmadan ya da gaz çıkarmadan geçmiyor ama haftanın belirli günleri olmasının sebebi ne çözemiyorum