Sudennaz Kızlar bebeğim 35 günlük memeleri çok şiş daha geçmedi acaba ağırıyormudur ne zaman gecer bu dırum
gkbyza Sudennaz süt oturur derler bizim orda , duştan sonra hafif hafif ovmalısınız göğüslerini öyle geçer
Aselhuma41 Sudennaz sakın bebeğin goguslerini ovmayin o geçer kendiliğinden büyük ihtimal belkide birileri dokundu diye öyle olmuştur ellemeyin o kendiliğinden iner
Selamcanim çoğu doktor kesinlikle ovulmaması gerektiğini söyler. Kendi kendine geçmezse mutlaka doktora görünün.
Selamcanim morlu_baby olur mu öyle şey arkadaşım. Yanlış bir tavsiye. Sakın yapmayın. Beze bile olabilme ihtimali oluyor masaj yaptırılınca.
Yekbarnes Sakın ovmayin , masaj yapmayın. Akrabamız ovalamıştı, sonra orada sertlik kaldı. Doktorlara da ovduğunu denediği için üniversite hastanesine kadar sevk edildi , sebebini anlamak için
Leblebi_tanesii Sudennaz emzirdiğiniz için sizden geçen hormonlardan oluyor sakın dokunmayın zamanla geçer
Ckudll Sudennaz doktorumuz kesinlikle ellenmemesi ovulmaması gerektiğini daha hastaneden çıkmadan belirtmişti, vardır herhalde bir bildiği doktor olarak ellemeyin zamanla inecektir.
Sudennaz Bizim doktorda ovalamayın demişti hastaneden taburcu olurken ama çok şiş endişelendim açıkçası çok sagolun kızlar
Yasemin23 Sudennaz emziren annenin hormonlarından dolayı oluyormuş o şişlikler doktorumuz öyle demişti masajla geçiyor canım