Kızlar bunu yaşayan var mı.. delriicem artık 34 yaşındayım hayatımda ter koktuğumu bilmem deodorant bile kullanmazdım o derece. Ama doğumdan sonra neker kullandım asla fayda etmiyo.. rezalet kokuyorum nasıl bi hormonmuş bu neymiş arkadaş ya nefret ettim kendimden. Var mı bi çözümü olan bu ter kokusuna