Merhaba kızlar, doğum sonrası bütün kilolarımı verdim yalnızca 3 kg fazlam kaldı o da zamanla gider diye düşünürken gittikçe kg almaya devam ettim üzerine, diyet yapıp istediğim kiloya düşüp normal yaşantıma dönünce tekrar alıyorum bu böyle 2-3 kere yaşandı şimdi yine başladığım noktaydayım yine diyet yapıcam kg vericem ve bırakınca yine aynı noktaya dönücem bu kısır döngü beni mahvetti bunun sebebini bilenler var mı? Doğumdan önce hep zayıf ve ne yersem yiyeyim kg almayan biriydim ne yapacağımı bilemiyorum..😞