Poyrazsmomm Bebegim 3 aylik ve kolik.Sutum yetmiyor golden goat ve aptamil denedik icmedi az gaz yapan mama oneriniz nedir
Sinemeyra Poyrazsmomm bizdede aynı durum var ben sma comfort kullanıyorum gaz ve kabız sorunu olan bebekler için ona başladığımdan belli çok rahatladı
06noname Poyrazsmomm hipp combotik kullanıyorum tavsiye ederim evolvia aptamil denedim mafetti bebeğimi hipp bize iyi geldi ama bebelac gold da çok öneren olmuştu denemedim bebelac ı bişey diyemiyorum bebelac hakkında ha bide sma yı da çok öneren olmuştu seçim sizin
Hllasaf Poyrazsmomm doğduğundan beri kullanıyoruz oğlum 4 aylık kilo alımı da gayet güzel gidiyor fazlası var eksiği yok yani :)
Poyrazsmomm -_Esra_- Zaten suan bebelac ve sma dusunuyorum kararsiz kaldim bunlarida sevmezse hipp deneyeceğim ya
ArvenMom Poyrazsmomm aptamil hipp gaz ve kabız yaptı sma comfort kullandım memnundum satışı durdu siparişle anca geliyo sadece şimdi optipro kullanıyorum memnunum severek yiyiyor kilo alımı çok iyi