avokadosever Kızlar bi bakın ya 2 yaşında oğlum var normalde gün içinde çok emmez ama gece ve gündüz uykuya geçerken ne olursa olsun memesiz uyumaz. Yaklaşık 10 gündür kademeli şekilde bıraktırmaya çalışıyorum ama yok olmadı sabır taşı aldım bugün 5. Günü hala geceleri ağlaya ağlaya kalkıyor bana vuruyor anne anne diye bnde ağlıyorum eşim alıyor dışarıya çıkarıyor beni Görünce tekrar başlıyor uykuya dalarken değil ama uyku arasında ve uyanınca kıyamet kopuyor hıçkıra hıçkıra tecrübeli anneler bi yardım edin ya 😭😭
Ysgl26 avokadosever mama içiyosa mamayla uyutmayı dene canım bi.şekilde emme refleksiyle uyumaya alışmış ya da emzikle denesen
Evhamlianne avokadosever benimki de emerek uyuyodu emmeyi bıraktırdım kendi kendine eli yine memeye gitti severek uyumaya başladı bu seferde
honeyybee_ avokadosever bende suan gunduzu biraktirdim geceye daha cesaret edip gecemedim ayni dedgniz gibi memede yasayan bir cocuk sabaha kadar bu posttan sonra uzun sure cesaret edelcem galiba 23 aylik oldu
avokadosever Ysgl26 yok maalesef ne biberon tutuyor ne mama içiyor yemek bile yemiyor memeye güveniyordu hep😭
Ysgl26 avokadosever emerek uyuyan çocuk çok zor kendimden biliyorum geceleri bin kere uyanır emmek ister of .. ben mamayla bıraktırabildim emerek uyuma işini..
avokadosever Ysgl26 kesinlikle ya bana çok büyük ders oldu bi daha bebeğim olursa böyle emzirerek uyutmayacağım
2ogullu1anne Bence bu dönemde annenizden destek alın derim.Her yolu deneyip bırakmadıysa. En azından annenizgilde baba ya da kardeşiniz varsa ilgilenen çok oluyor.Sürekli oynatıp, dışarı çıkarsınlar. Aklına meme düştüğü zaman sizi görmesin.
avokadosever 2ogullu1anne 3 gündür annem bnde aklına gece geliyor kimseyi gözü görmüyor ki maalesef 😣
avokadosever 2ogullu1anne işte ilk başta onu denedim baktım olmuyor su doğal meyve suyu herşey denedim deniyorum olmuyor
aggubebek laf anlayan her dediğinizi anlayıp cevap verebilen bir dönemde ise emzirme bıraktırma da tuvalet eğitimi de daha kolay oluyor kesinlikle, tecrübe ettim……. 😌
avokadosever aggubebek maşallah budu bıdı her lafı biliyor kendini ifade edebiliyor bezide bırakıyoruz aynı dönemde onda bu kadar zorlanmıyorum ama meme mahvetti bizi 😣
2ogullu1anne avokadosever salça, ketçap sürün desem linç yer miyim ki Ben 1 hafta oldu keseli.Sabır taşı kullandım.Bi arkadaşımın oğlu da çok düşkündü.Ketcapla unutturdu.
Evhamlianne avokadosever ben zor olacağını düşünüyodum, çok düşkündü çünkü sıkıldıkça emiyodu, emerek uyuyodu falan ama korktuğum gibi olmadı çok şükür bıraktırma sürecimiz kolay oldu
avokadosever 2ogullu1anne bilmiyorum ki sabır taşı herkes çok iyi yazmış asla bize etki etmedi kullanıyorm ama boş