Kola genel olarak zaten çok sevilen bir içecek ama benimki hiç normal değil. Bu postu ise 1 saat önce aldığım 1 litrelik kolanın sonunu içerken yazıyorum. Hamileyken, emzirirken, normal zamanda sürekli içtim litrelerce. Ve sırf kola almak için bebeğimle dışarı çıkıp kola alıp geliyorum 🤦🏻♀️ günde 1,5-2 litreye yakın içiyorum. Bazen 2,5 litreyi de buluyor. Bu bağımlılıktan nasıl kurtulacağımı bilmiyorum ve sonu nereye gidecek onuda bilmiyorum