Hiç üzülme sakın. Bende bebeğim 7 aylıkken hamile olduğumu öğrendim çok ağladım üzüldüm hastalandım. Daha sonra bende buraya konu açmıştım sağolsunlar çok güzel şeyler yazan beni cesaretlendirenler oldu. Çevremde öyle. Ama bebeğim düştü orası ayrı konu.
Şöyle düşün şu an zaten uykusuzluk çekiyorsun eee ilerde bi çocuk daha illaki düşünecektin değil mi? Tek çocuk olmayacaktı. E şimdi doğum yapıcaksın evet zorlanacaksın ama onlar büyüdükçe iyi ki böyle olmuş Allah ın bildiği varmış diyeceksin ikiside büyüyüp aradan çıkacak sende bu defteri kapatmış olacaksın ve çocuklarınla arkadaş gibi gezmelere çıkacaksın. Tam rahatlığa alıştığın zaman tekrar bi bebek zahmetine gitmektense dişini sıkıp rabbine şükredip bir kaç seneyi bebeklerini büyümeye ada. Allah ın sana verdiği hediyeye hiç üzülme onu reddetme heleki ona kıymayı nasıl düşünürsün.
5 aylık bebeğin gece uyanmalarını bırakmış, kendi kendine oynamaya başlamış kadar büyüdüğünde ohh rahata erdim dediğinde Tekrar bir hamilelik, tekrar uykusuzluk, tekrar bu süreç bence daha yorucu gelecek. Böyle düşün ve metanetli ol rabbim yardımcın olsun sağlıkla al kucağına 🙏🏻