Esranurrdenizz1 yani ben oğlumun 4.ayina kadar bazen 15 bazen 30 dakika sonra acikip emdigini biliyorum o yüzden emme sıklıgı çok önemli olmuyordu benim için ama sizin durum farklı alması gerektigi kadar kilo almıyorsa takviye alınmalı . Benim aldığım takviye bende pek bı işe yaramadı kullanıyorum ama sırf bitsin diye sadece gün içinde enerjik tutuyor o kadar önerilen takviyeyi deneyin bı isterseniz