Aselmm Merhaba anneler Kızımı bugün sabah duş aldirirken fark ettim ki kafasında şişlik var alın bölgesinde. Normalde düşme vurma halinde olan şişlikler den ama hiç düşmedi yada biyere vurmadı aglamadi. Ne olabilir acaba başına gelen varmı??? Haliyle tedirgin oldum ama size de sormak istedim. Üzeri de hafif kızarık
Oburiks Aselmm canım belki sen görmeden düşmüştür veya bir yere çarpmıştır , bazen benim bile bir yerlerim şişiyor veya morariyor vurdugumun farkında bile olmuyorum
Ftmabilalxx Aselmm belki düşmüştür görmediniz fark etmediniz . Bazen de zararsız kistler oluyo benim kızımda vardı
Aselmm Oburiks Ya büyük bı sislik böyle vurmaya da ağlardı diyorum ama hiç aglamadi da düştüm vurdum vs diye o yüzden tedirgin oldum bi kaç gün bekleyeyim o zaman teşekkür ederim ❤️
Ftmabilalxx Aselmm teşekkür ederim yok almaya gerek olmuyo gidiyo kendi kendine deri altında oluyomuş , vücudun her yerinde olabiliyormuş kollar bacaklar felan
Aselmm Ftmabilalxx Anladm umarım bizimki de gecer bian önce böcek ısırığı olabilir dedi bak tanıdık ama oda hiç kaşınma yok ucu da yok sivrisinek olsa kaşınır bilemedik yani :(
Lunaaaaa Aselmm bi doktora götürmekte fayda var bence çok beklemeden, en azından ne olduğunu bilir içiniz rahat olur, bi yere çarpmış olsa dokununca acır diye düşündüm, belki zararsız bi kisttir bi baktırın en iyisi 🙏🏻
Aselmm Lunaaaaa Çarpma olmadığına eminim zaten artık dokununca acı da yok belki böcek ısırığı diyorum ama uc falan yok hiç. Bilemiyorum yani En son çare öyle yapacağım çok teşekkür ederim ❤️
Minnospanda Aselmm gecen gün birisi daha acmisti böyle bir post onun bebegin de kist çıktı bence çok beklemeden götürün
Aselmm Minnospanda Ayy böyle söyleyince de korkuyorum inşallah önemli bişey değildir :( teşekkür ederim