sevil541 Merhaba, oğlumun alerjik öksürüğü için doktor Nebülizatör kullanmamız gerektiğini söyledi. Hiçbir şekilde durmuyor, video bile açsak durmuyor. Sinir krizi geçiriyor. Öneriniz var mı? Nasıl yapıcam?
Aselhuma41 sevil541 geçmiş olsun sesinden korkuyordur belkide uyurken filan verirsiniz artık ilk etapta yada bebeginiz büyükse oyun gibi yapabilirsiniz önce kendinize tutun sonra ona verin
Azraada58 sevil541 sesli olanlar sıkıntı ya belli biyerde oturup tutman lazm oda sıkıldıgından istemiyor
kxbxx sevil541 büyüklerdense çok ses çıkarıyor korkmaması imkansız Bizimde büyük cihaz vardı bebeğim asla kullandırmıyordu küçük boy nexus aldık severek kullanıyoruz hiç sorun çıkarmıyor havayı güle oynaya alıyor
printhelloworld sevil541 ben nexus almıştım baya sessiz çalışıyor genelde uyurken tutuyorum ama doktorumuz uyurken daha yavaş nefes alındığı için daha uzun süre tutmamı söylemişti uyanıkken benimki de asla durmadı sürekli ağladı çareyi böyle bulmuştum