13 aylik kızım var. Dün ateşi 38 e kadar çıktı. Bugün doktora götürdüm. Çok ağlıyordu konusmuyordu yemek falan yemiyor. Kan testi yapıldı enfeksiyon çıktı dişte çıkarıyor malum. Neyse serum falan takıldı. Ateşi 36.5 kadar düştü. İlaçlarını aldım ama daha içmeden uyudu. Antibiyotik falan yazmıştı. Eve gelince Bi güzel ılık duş aldırdım. Guluyo geziyo emiyo ama ateşi 39.5. Ben mi yanlış yapıyorum Bi yerde anlamadım. Varsa arkadaşlar ateşi düşürmenin yolunu paylaşır mısınız acilen. Teşekkür ederim şimdiden. Eşimde sağlık personeli ama askeriyede olduğu için ona da sordum. Havanın da etkisi var hava çok sıcak ondan dedi